Onderneming Fundament

Alle succesvolle bedrijven die je kent hebben een ding met elkaar gemeen. Ze lossen een probleem op of voorzien in een behoefte waar mensen bereid voor zijn om te betalen. Ze weten wie de ideale klant is, wat de pijnpunten zijn en welk product/ dienst van toegevoegde waarde is. Niet op gevoel opgebouwd maar vanuit een stevig fundament. Een fundering waarop steeds meer verdiepingen gebouwd kunnen worden zodat dat de boel in elkaar stort bij de eerste de beste tegenslag. Hoe jij voor jouw bedrijf jouw fundament kunt versterken lees je in de volgende artikelen.
De 9 belangrijkste basiselementen om een (kleine) onderneming te laten groeien
4
De 9 belangrijkste basiselementen om een (kleine) onderneming te laten groeien

John Slabbekoorn

De 9 belangrijkste basiselementen om een (kleine) onderneming te laten groeien
Ervaringen, leermomenten en mijlpalen van het Straight Line Business School traject
0
Ervaringen, leermomenten en mijlpalen van het Straight Line Business School traject

John Slabbekoorn

Ervaringen, leermomenten en mijlpalen van het Straight Line Business School traject
Met minimale productie het maximale uit je content strategie halen. Hoe doe je dat?
0
Met minimale productie het maximale uit je content strategie halen. Hoe doe je dat?

John Slabbekoorn

Met minimale productie het maximale uit je content strategie halen. Hoe doe je dat?
Waarde Propositie Canvas: wat is het en hoe vul je het goed in? 
2
Waarde Propositie Canvas: wat is het en hoe vul je het goed in? 

John Slabbekoorn

Waarde Propositie Canvas: wat is het en hoe vul je het goed in? 
Business Model Canvas: wat is het en hoe vul je de 9 bouwstenen in?
0
Business Model Canvas: wat is het en hoe vul je de 9 bouwstenen in?

John Slabbekoorn

Business Model Canvas: wat is het en hoe vul je de 9 bouwstenen in?
Wat is een passief inkomen en kan ik dit snel voor elkaar krijgen?
0
Wat is een passief inkomen en kan ik dit snel voor elkaar krijgen?

John Slabbekoorn

Wat is een passief inkomen en kan ik dit snel voor elkaar krijgen?
Onderscheidend of doe je hetzelfde als iedereen?
0
Onderscheidend of doe je hetzelfde als iedereen?

John Slabbekoorn

Onderscheidend of doe je hetzelfde als iedereen?
Hoe bepaal ik mijn doelgroep?
0
Hoe bepaal ik mijn doelgroep?

John Slabbekoorn

Hoe bepaal ik mijn doelgroep?
Kernacties en oppervlakkige acties: het verschil tussen wel en geen succes
0
Kernacties en oppervlakkige acties: het verschil tussen wel en geen succes

John Slabbekoorn

Kernacties en oppervlakkige acties: het verschil tussen wel en geen succes