
Onderneming Fundament
Alle succesvolle bedrijven die je kent hebben een ding met elkaar gemeen. Ze lossen een probleem op of voorzien in een behoefte waar mensen bereid voor zijn om te betalen. Ze weten wie de ideale klant is, wat de pijnpunten zijn en welk product/ dienst van toegevoegde waarde is. Niet op gevoel opgebouwd maar vanuit een stevig fundament. Een fundering waarop steeds meer verdiepingen gebouwd kunnen worden zodat dat de boel in elkaar stort bij de eerste de beste tegenslag. Hoe jij voor jouw bedrijf jouw fundament kunt versterken lees je in de volgende artikelen.


Ervaringen, leermomenten en mijlpalen van het Straight Line Business School traject

Met minimale productie het maximale uit je content strategie halen. Hoe doe je dat?

Waarde Propositie Canvas: wat is het en hoe vul je het goed in?

Business Model Canvas: wat is het en hoe vul je de 9 bouwstenen in?

Wat is een passief inkomen en kan ik dit snel voor elkaar krijgen?

Onderscheidend of doe je hetzelfde als iedereen?

Hoe bepaal ik mijn doelgroep?
