Ondanks alle planners, trainingen en webinars die je gekeken hebt over productief zijn. Blijf je toch nog uitstellen.
Je blijft hopen dat de nieuwste planner, app of tool nu wel helpt met alles gedaan krijgen dat je wilt.
Maar ergens weet je dat die tools en trucs niet het echte probleem zijn.
Als je eerlijk bent heb je al jaren hetzelfde patroon.
Je hebt geniale plannen en ideeën en plant die efficiënt in.
Maar ondanks dat je op papier alles 'goed' doet, komt er een moment dat je weer uitstelt.
Vaak alweer binnen enkele dagen nadat je zo goed begonnen was...
Daarnaast wil je eigenlijk ook meer ruimte hebben om wat meer met de flow mee te gaan.
Ietsje meer rust leren nemen. Maar dat vind je ook lastig want zodra je rust neemt.
Heb je het gevoel 'bezig te moeten zijn' en voel je je schuldig als je niks doet...
Er lijkt iets in jou te zijn dat je weerhoudt echt efficiënt te zijn.
Altijd zo'n stemmetje dat je laat uitstellen of een rotgevoel aanpraat als je rust neemt.
En je bent er klaar voor om te ontdekken wat dat werkelijke probleem is.
Want meer en meer tools toepassen heeft al jaren niet geholpen.
Als jij bent zoals heel veel ondernemers is de kans groot dat je:
❎Heel veel planning tools hebt toegepast maar nog steeds niet af bent van uitstelgedrag
❎Het idee hebt altijd 'bezig' te moeten zijn en niet echt rust durft te nemen
door een stemmetje in je hoofd dat je een rotgevoel aanpraat
❎Je stiekem liever je to-do niet volledig afrondt...
omdat je bang bent dan niks meer te doen te hebben...
❎De overtuiging hebt dat je meer, meer, meer moet doen voor business-succes
❎Heel veel taken op je lijst hebt staan maar geen prioriteiten kunt onderscheiden
en daardoor altijd het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen en nooit 'klaar' te zijn
Dat is niet erg want je bent zeker niet de enige...
en dit is allemaal goed en vrij eenvoudig op te lossen