Je producten/diensten moeten van goede kwaliteit zijn om tevreden klanten te hebben. Maar tevreden klanten krijg je niet alleen op die manier. Wil je het maximale aan je klanten geven en tegelijkertijd je bedrijf laten groeien door positieve mond tot mondreclame, dan is focussen op een optimale en uitzonderlijke klantbeleving de stap die je wilt zetten.
Klantbeleving gaat veel verder dan een goed product/dienst bieden. Klantbeleving zit hem in de grotere en kleinere dingen. Zaken zoals hoe je producten verstuurd worden, hoe alle details uitgewerkt zijn, dat handgeschreven kaartje bij de bestelling. Het zit hem in de persoonlijke aandacht, hoe je omgaat met klachten en negatieve reacties en hoe je jouw (potentiële) klant aan de hand neemt in je bedrijf en online. Het zit hem in de ogenschijnlijk logische dingen en in de kleine details die bijna iedere ondernemer over het hoofd ziet.
Klantbeleving optimaliseren betekent dat je jouw klanten fan kunt maken, ambassadeur. Hoe je dat aanpakt vind je in de stappen hieronder.
Wij werken hard aan nieuwe Kennisbank-artikelen. Kom dus snel terug voor nieuwe topics, vraagstukken en tips uit deze categorie.
Klantbeleving gaat veel verder dan een goed product/dienst bieden. Klantbeleving zit hem in de grotere en kleinere dingen. Zaken zoals hoe je producten verstuurd worden, hoe alle details uitgewerkt zijn, dat handgeschreven kaartje bij de bestelling. Het zit hem in de persoonlijke aandacht, hoe je omgaat met klachten en negatieve reacties en hoe je jouw (potentiële) klant aan de hand neemt in je bedrijf en online. Het zit hem in de ogenschijnlijk logische dingen en in de kleine details die bijna iedere ondernemer over het hoofd ziet.
Klantbeleving optimaliseren betekent dat je jouw klanten fan kunt maken, ambassadeur. Hoe je dat aanpakt vind je in de stappen hieronder.
Wij werken hard aan nieuwe Kennisbank-artikelen. Kom dus snel terug voor nieuwe topics, vraagstukken en tips uit deze categorie.